Communication.
Rethought.
How do you make sure your offering is seen? What do you need to make customers recognize and like your company, product, or you? You need a brand concept and brand communication. Everything builds on this: the corporate identity and corporate design, the storytelling, websites and landing pages, the packaging, the shop, and digital campaigns. Let all your employees and your customers know who you are and what you do. We develop this brand concept for you and implement it for the channels that make sense. We are brand angels. Our name is our program.
SINCE 2005.
PETRA KÜMMEL
Creative Director: Konzept, Text, SEO, Content
SABINE RAAB
Art Director: Digital Designer (B.A.), Graphic Designer, Packaging
DORO FROMMBERGER
Consultant: Insights & Strategy, Employer Branding
LARS WALKENHORST
Art Direction, Web-Design
PETRA BRUDER
Grafik, DTP, Produktion
ANDRO KELAVA
First Place Media, Consultant Online-Marketing
VESELKO SIPURA
First Place Media, Digital-Design, Fotografie
What we can do. BEST!
More and more data. More and more channels. Also means: More and more opportunities for new or smaller companies! We help entrepreneurs and marketing managers with the following tasks:
Web presences/
landing pages/
one pagers
learn more >
Product development
and package design
learn more >
Development of
brand concepts
learn more >
Development of
brand concepts
learn more >
Web presences/landing pages/one pagers
Product development and package design
Development of brand concepts
B2B marketing and advertising
Structured!
ASK
Grundlagen für ein Konzept
schaffen
- Fact Finding/Desk Research
- Wettbewerbsanalyse
- Interviews mit Kunden bzw. potentiellen Kunden
- Marken-Workshop
- Social Media Monitoring
- Insight-Entwicklung
- Store-Checks
Ergebnis:
Dokumentation, Zusammenfassung, Empfehlung
THINK
- Markenstrategie
- Positionierung
- Corporate bzw. Brand Story
- Kommunikationskonzept
- CD/CI (Weiter-)Entwicklung
- Vorschläge für den Einsatz von Medien
Ergebnis:
Präsentation in Form von Moodboards und Kernaussagen
DO
- Umsetzung der Corporate Identity/Corporate Design
- Neue Website oder Relaunch des bestehenden Auftritts
- Drucksachen
- Werbekampagnen, analog und digital
- SEO/SEA
- Video
- Monitoring und Tracking
- Social Media Konzepte
Ergebnis:
Du erreichst deine Kommunikationsziele.
BRAND.
CARE.
BRAND.
EXPERIENCE.
LASST BLUMEN
SPRECHEN!
Bevor wir uns selbst loben, überlassen wir das lieber Menschen, die schon mit uns gearbeitet haben. Hier ausgewählte Zitate von 2005 bis heute.
Danke für die Blumen, Mary Thomas!
Mary Thomas, Marketing Managerin, Ballwanz Immobilien GmbH & Co.KG
Danke für die Blumen, Sven-Olaf!
Sven-Olaf Hansen, Global Chief Marketing. Officer, KNEIPP Naturkosmetik
Danke für die Blumen, Lena von Holleben!
Lena von Holleben, Mitglied der Geschäftsleitung bei LBBW Corporate Real Estate Management GmbH
Danke für die Blumen, Stephanie!
Dr. Stephanie Kleta-Bohmann, Gründerin und Inhaberin, adiuvantis – Digitale Bildung leicht gemacht